20 Temmuz 2011 Çarşamba

Almanya'dan Dayım gelmiş


Valla insanoğlu boş bırakılmaya gelmiyor, bak yine yazıyorum buraya onca zaman sonra. Halbuki ne kadar da üşeniyordum..

Çok taş bir tatilden sonra yaklaşık 20 derece sıcaklık farkına katlanarak döndük köyümüze. Ne biçim iş anlamadım ama Temmuz ortasında olmamıza rağmen 2 gündür güneşi göremiyorum, ilginç.. Brahms reis de yokmuş buralarda bileydim anamı babamı da görürdüm hazır gelmişken, neyse onu da hallederiz elbet.

Keyifler yerinde, Jupiter's Cock Güneşle ilişki kuruyor sanırım ki burcuma bağlı Para ve Sağlık ikilisine 2 puan verirken, geçirdiğimiz güzel günlerin sayesinde Aşk puanlamam 5e çıktı hamdolsun. Sevgilimi özledim..

Aklımda hala geçtiğimiz 15 günün anıları, önümde yine nereye gideceğimin belirsizliği, kulağımda kulaklıklarla "Bilgi birikimin önemi ve kişisel gelişimdeki yeri" temasına benzer bir e-training test ekranlarında loto oynarken acaba işten ne zaman çıksam diyerekten sizlere veda ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder