22 Haziran 2010 Salı

Mesai

Normalde Blog'a Türkiye'deyken yazmayı düşünmüyordum ama şu an yapacağım başka bir şey yok bari sana yazayım dedim.

Genelde olduğu gibi tam saat 5'e gelmişken ve ben eve gidip annemin bana yapmış olduğu yemekleri yemenin hayallerini kurarken bir iş patladı ve Serverların kurulumlarının pazartesiye yetişmesi gerektiği söylendi bize. DVD'lerden eksik var hala ama kuruyoruz eldekilerle şu anda, bakalım hangi aşamada patlayacak..

Annem burada 2 gündür, kardeşim ve anneannemi de almış gelmiş. Gece evde 9 kişiydik yahu uzun süredir böylesine kalabalık olmamıştı. Neyse ki stratejik bir noktada kanepeyi kapmayı başardım, yastıksız da kalsam sorun değildi. Offf Açım! Şimdi herkes yiyordur o güzel yemekleri. :(

Sabah da Vizem gelmiş, onu aldım, Artık resmen sayılı günler kaldı. Mutlu olmam gerekir aslında, hayatımda ilk defa yurtdışına gidiyorum diye ama değilim sanırım.. Neyse işte bilmiyorum. Yazarım sana tekrar. Hadi Tschüssss!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder